Green Apotheke

Slečna Fleur B. shodila během 3 – 4 týdnů 3 % tělesného tuku pouze tím, že změnila snídani

 

Ve čtvrtém díle našeho seriálu týkajícího se úbytku podkožního tuku prostřednictvím zvýšené konzumace bílkovin převážně z luštěnin si povíme, jak se taková dieta aplikuje do praxe.

Zdá-li se Vám tato dieta příliš přísná, začněte pomalu. Ze začátku změňte pouze snídani.

Dbejte přitom na to, aby v každé snídani bylo obsaženo alespoň 20 – 30 g proteinu a omezte příjem sacharidů. Slečna Fleur B. (klientka autora) shodila během 3 – 4 týdnů 3 % tělesného tuku pouze tím, že změnila snídani.

Jak si připravit chutné jídlo v souladu se zásadami tohoto stravování?

Inspirujte se. Zjistíte, jak je to snadné a začne Vás to bavit. Nepřeberné množství luštěnin, luštěninových a zeleninových chipsů, které jsou pro toto stravování jako dělané, naleznete na našem e-shopu.

Snídaně: vaječné bílky s jedním celým vejcem, černé fazole a zeleninová směs ohřátá či vařená v mikrovlnné troubě nebo vejce, čočka, špenát

Oběd : bio hovězí, fazole pinto, zeleninová směs a guacamole na vrch

Večeře: bio hovězí, čočka a zeleninová směs

 

Jste vegetarián a cvičíte? Zkuste to třeba takhle:

Snídaně před tréninkem: rýžový protein

Snídaně: ½ šálku čočky, míchané 2 vaječné bílky s jedním celým vejcem, lžíce avokáda, kupa zelené zeleniny (špenát, či směsi jako špenát, rukola, salát), lžíce olivového oleje

Oběd: Sterilované fazole (1/2 konzervy či celá), míchané 2 vaječné bílky s jedním celým vejcem, kupa zelené zeleniny, lžíce olivového oleje, lžíce ajvaru (chorvatská obdoba španělské salsy)

Svačina: totéž, co oběd a večeře bez vajec (nahrazeny šmakounem či tvarohem)

Večeře: totéž, co svačina

– během dne doplněno o další dávku rýžového proteinu dle četnosti fyzické aktivity

 

Další menu pro inspiraci:

Dopoledne: vaječné bílky, čočka, brokolice

Oběd: kuře, černé fazole, zelenina

Zbytek dne: totéž

 

Recept pro inspiraci: Falešná bramborová kaše

Na pánev dejte trošku olivového oleje. Přidejte fazole a rozmačkejte je na kaši. Vodou ladíme konzistenci. Ochuťte dle volby solí, pepřem, sušeným česnekem. Chutná skvěle a je za chvilku hotová.

 

Příklady povolených snídaní:

  • Dvě až tři celá vejce
  • Kuřecí slanina, bio slanina, bio párky, tvaroh
  • 30g povoleného proteinu (rýžový, hrachový, konopný) s vodou – lahodné je umixovat s ledem, vznikne tak krémová konzistence (komu nevadí po ráno studené do žaludku)

Mohou se takovou cestou vydat i vegani? Jistě! Jak na to se dozvíte v dalším dílu tohoto seriálu.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít